۱۰ اشتباه رایج در برقراری ارتباط در محیط کاری و راه های اجتناب از آن

مرتکبِ اشتباه شدن در برقراری ارتباط خجالت‌آور است. به عنوان مثال، اگر ایمیلی را بدون چک کردن بفرستید و بعد متوجه شوید که در آن اشتباهی وجود داشته، ممکن است فردی غیر‌حرفه‌ای و بی‌دقت به نظر برسید. اما دیگر خطاهای ارتباطی ممکن است عواقب جدی‌تری در بر داشته باشند. این اشتباه‌ها می‌توانند به اعتبار شما لطمه بزنند…

گوینده : آزاده تیموری، تهیه کننده: فاطمه زحمت کش

توضیحات

درحال بارگذاری...

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “۱۰ اشتباه رایج در برقراری ارتباط در محیط کاری و راه های اجتناب از آن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست